  • 1. Data: 2004-12-20 14:33:09
    Temat: wyszukiwarka PKD - testy
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Zapraszam do przetestowania wyszukiwarki kodów PKD pracującej zarówno na
    tabeli klasyfikacji, jak i w oparciu o wyjaśnienia udostępnione przez GUS
    wraz z klasyfikacją.
    http://www.otwarte.com.pl/pkd/

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 2. Data: 2004-12-21 08:19:34
    Temat: Re: wyszukiwarka PKD - testy
    Od: "Przetarg" <p...@p...pl>

> [...]
    > tabeli klasyfikacji, jak i w oparciu o wyjaśnienia udostępnione przez GUS

    coś pięknego własnie w tej chwili miałem szukać swoich kodów:) teraz musze
    50 kodów znaleźć i jakos wydrukowac:)

  • 3. Data: 2004-12-21 14:29:55
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Przetarg wrote:

    > coś pięknego własnie w tej chwili miałem szukać swoich kodów:) teraz musze
    > 50 kodów znaleźć i jakos wydrukowac:)

    http://www.stat.gov.pl/formularze/PKD/pkd.htm

    Tak będzie prościej.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 4. Data: 2004-12-21 14:40:27
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:cq9bf5$55m$2@korweta.task.gda.pl...
    > http://www.stat.gov.pl/formularze/PKD/pkd.htm
    > Tak będzie prościej.

    właśnie..... czy to naprawdę prostsza metoda? - używanie niechlujnie
    napisanego worda?
    Do zrealizowania wyszukiwarki skłonił mnie bezpośrednio właśnie ogrom tego
    "dzieła urzędników".

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl/pkd

  • 5. Data: 2004-12-21 19:48:57
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Piotr Żebrowski wrote:

> [...]
    > napisanego worda?
    > Do zrealizowania wyszukiwarki skłonił mnie bezpośrednio właśnie ogrom

    No jak się chce na szybko znaleźć jakiś kod to pewnie że wyszukiwarka
    lepsza. Ale w przypadku robienia zestawienia 50 kodów, co do których
    wiadomo w jakiej są mniej więcej grupie, to łatwiej zrobić ctrl-c,
    ctrl-v z dokumentu w którym wszystko jest "w kupie" uporządkowane w tabelkę.

    Optymalne może się okazać znajdywanie w wyszukiwarce i ctrl-c ctrl-v z
    tego doca :)

  • 6. Data: 2004-12-21 20:45:42
    Od: "Remi" <r...@i...pl>

    czy ktorys z kolegow posiada moze program do wyszukiwania kodow??? np. cos w
    tym stylu : http://www.emedium.pl/pkd/pkd.htm