  • 1. Data: 2004-12-20 16:07:47
    Temat: jaki obliczyc PIT-5
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Jak obliczyc ile mam zaplacic podatku dochodowego za miesiac listopad.
    Sprzedazy mialem na kwote 6000 zl. ile mam zaplacic PIT-5 ?

  • 2. Data: 2004-12-20 16:16:17
    Temat: Re: jaki obliczyc PIT-5
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak obliczyc ile mam zaplacic podatku dochodowego za miesiac listopad.
    > Sprzedazy mialem na kwote 6000 zl. ile mam zaplacic PIT-5 ?

    Nic nie plac.

    marekz

  • 3. Data: 2004-12-20 16:41:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nic nie plac.
    >
    > marekz

    Zapłać 12000.
    :-)

  • 4. Data: 2004-12-20 16:55:27
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Zapłać 12000.
    > :-)

    ludzie! powaznie sie pytam.

  • 5. Data: 2004-12-20 17:44:55
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > ludzie! powaznie sie pytam.

    Czleku! Jakie koszty uzyskania miales, jaka stawka podatku i forma
    opodatkowania, wczesniej byly juz placone zaliczki, czy moze kwota wolna
    jeszcze nie ruszona, a moze to umowa typu "o zarzad", gdzie nie ma kosztow
    uzyskania ? Co nam po wylacznie poziomie sprzedazy ? :-)

    marekz

  • 6. Data: 2004-12-20 19:07:05
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze nie ruszona, a moze to umowa typu "o zarzad", gdzie nie ma kosztow
    > uzyskania ? Co nam po wylacznie poziomie sprzedazy ? :-)

    jestem na KPiR. nie bylo zadnych zaliczek. poprostu sprzedalem na 6 tys
    netto towaru (podatek na towar 22%)
    zadnych faktur zakupu, takze nie ma z czego odliczyc. jak to sie liczy ?
    (PIT-5) czyli ile mam zaplacic tj. do 20 grudnia 2004.

  • 7. Data: 2004-12-20 19:12:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tommy napisał(a):
> [...]
    > zadnych faktur zakupu, takze nie ma z czego odliczyc. jak to sie liczy ?
    > (PIT-5) czyli ile mam zaplacic tj. do 20 grudnia 2004.

    Sprzedałes towar? A skąd go miałeś? Dostałeś w prezencie, spadł z nieba
    czy z ciężarówki?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2004-12-20 19:29:36
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Sprzedałes towar? A skąd go miałeś? Dostałeś w prezencie, spadł z nieba
    > czy z ciężarówki?

    sprzedalem towar.
    wyprodukowalem wlasnymi rekami.

  • 9. Data: 2004-12-20 19:32:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tommy wrote:

    > sprzedalem towar.
    > wyprodukowalem wlasnymi rekami.

    David Copperfield?

  • 10. Data: 2004-12-20 19:34:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tommy wrote:
> [...]
    > zadnych faktur zakupu, takze nie ma z czego odliczyc. jak to sie
    > liczy ? (PIT-5) czyli ile mam zaplacic tj. do 20 grudnia 2004.

    A na ubezpieczenie zdrowotne ile zapłaciłeś?