  • 21. Data: 2003-09-08 17:05:49
    Temat: Re: Program do firmy
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysztof Gil wrote:
> [...]
    Pracuję ładnych kilka lat na FPP i KP (DOS, pracuje w sieci pod W95SE).
    Żadnych problemów.

    > dos to dos, a dbf to dbf - prędzej czy puźniej się posypie
    > i żadna reindexacja nie pomoże.
    CDN nie robi programów pod Clipperem

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 22. Data: 2003-09-08 17:49:17
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysztof Gil wrote:
    > ja mam złe doświadczenia z dosowym softem,
    > (np. rewizor z wywalonymi danymi księgowymi,
    > czy wfmag totalnie rozwalony - psujący się notorycznie
    > co tydzień-dwa).
    > niestety nie jest to soft, na którym można pracować
    > bezawaryjnie w większej ilości końcówek.
    > dos to dos, a dbf to dbf - prędzej czy puźniej się posypie
    > i żadna reindexacja nie pomoże.

    1. FPP i KP (CDN-owskie, pracują w środowisku MS DOS i w sieci pod
    w95SE). Kilka lat NIEMAL bezawaryjnej pracy (niemal, bo czasem się
    zwiesi ale nigdy nie utraciłem ani bita danych).

    2. CDN =/= dbf. Nie Clipper jeno Clarion.