  • 1. Data: 2003-09-05 11:49:16
    Temat: spadek
    Od: "Menka" <m...@a...net>

    Jak wygląda sprawa o nabycie spadku?
    O co sędzia pyta na takiej sprawie?
    Czy pyta czy przejmuje spadek wprost, czy z dobrodziejstwem inwentarza?

  • 2. Data: 2003-09-05 15:22:04
    Temat: Re: spadek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003, Menka wrote:

    >+ Jak wygląda sprawa o nabycie spadku?
    >+ O co sędzia pyta na takiej sprawie?

    Nie wiem. Nie bić że lamer się odzywa :), ale ja
    w kwestii formalnej :)

    >+ Czy pyta czy przejmuje spadek wprost, czy
    >+ z dobrodziejstwem inwentarza?

    ...jest jeszcze trzecia możliwość (odrzucenie spadku),
    więc *jeśliby* był zobowiązany pytać to powinien pytać
    o wszystkie trzy możliwości !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-09-07 15:13:38
    Od: cart <kreskowek@@o2.pl>

    Pyta:
    1. czy jestes jedynym spadkobierca /czy wiadomo Ci o istnieniu innych osob
    owolanych do spadku/
    2. czy kiedykolwiek zrzekales sie spadku
    3. czy przyjmujesz spadek
    chyba tyle, wiecej w kazdym razie nie pamietam
    pozdr
    cart