  • 1. Data: 2005-01-19 00:47:38
    Temat: Program księgowy
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    Poszukuje prostego programu fakturującego z funkcją wydruku seryjnego
    faktur(abonament miesięczny). Idealnie by było gdyby jeszcze potrafił wysłać
    fakturę na e-mail kontrahenta.
    Jeśli ktoś ma wiedzę o takim programie proszę podzielić się nią ze mna
    Pozdrawiam lonia

  • 2. Data: 2005-01-19 07:29:52
    Temat: Re: Program księgowy
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik lonia80 napisał:
> [...]
    > fakturę na e-mail kontrahenta.
    > Jeśli ktoś ma wiedzę o takim programie proszę podzielić się nią ze mna

    już ci kiedyś podawałem na innym forum
    http://www.matrix.pl/detail-1c.asp?id=1329

    --
    #####################
    Raku

  • 3. Data: 2005-01-19 16:17:13
    Od: "leo" <l...@p...net.pl>

    Akurat nie mi , ale bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ :-)

  • 4. Data: 2005-01-19 20:46:06
    Od: "krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "leo" <l...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > Akurat nie mi , ale bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ :-)
    > Użytkownik "Raku" <r...@a...kom.pl> napisał w wiadomości

    Możesz też spróbować wersji START (Faktura i Kasa). Trochę zubożony, ale
    jaki tani!