  • 1. Data: 2002-02-20 21:41:25
    Temat: Programy płacowe lub księgowe - ankieta
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Kochani!

    Mam napisać artykuł na temat programów płacowych i księgowych. Robię to
    pierwszy raz. Jeśli możecie pomóc wypowiadając się poniżej, będę bardzo
    wdzięczny. W zamian satysfakcja, wymienienie na stronie internetowej (za
    waszą zgodą) i przesłanie informacji z artykułu (za życzenie).

    Odpowiedź na każde z poniższych pytań nie jest konieczna, ale mile widziana.

    1. Rodzaj programu: FK , płace, inny:

    2. Nazwa programu (producent) - nieobowiązkowo

    3. Oceny w skali 1-5:
    A. Ocena ogólna:
    B. Czytelność danych na ekranie i w druku:
    C. Niezawodność:
    D. Kompletność (czy niewiele rzeczy trzeba robić poza programem?):
    E. Dostępność serwisu:
    F. Kompetencje i sprawność serwisu:
    G. Dostępność aktualizacji:
    H. Adekwatność cen programu i serwisu do jakości:

    4. Czy zgadzam się na podanie swjego adresu e-mail na stronie z wynikami
    ankiety (Tak/Nie):

    5. Czy przysłać informacje o wynikach ankiety i streszczenie
    atrykułu(Tak/Nie):

    6. Inne uwagi:

    Z góry dziękuję za poświęcony czas. Każda informacja będzie dla mnie cenna.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Piasecki