  • 1. Data: 2002-02-20 20:33:11
    Temat: do użytkowników subiekta?
    Od: "Domel" <r...@k...net.pl>

    Witam!! Mam małe pytanko do raczej zaawansowanych :)))
    Otoż w subiekcie można tworzyć wzory własnych faktur (wersja windowsowa).
    Ale czy chce czy nie zawsze pojawia się wiersz data sprzedaży. Często
    wystawiam faktury 2, 3 dni wcześniej więc glupio to wygląda. Data sprzedaży
    20 luty data wystawienia 23 luty, kiedy kurde właśnie wydanie towaru jest 23
    lutego.
    Czy istnieje możliwość usunięcia tego wiersza???
    Jakoś nie mogę tego znaleźć.
    Pozdrowionka!!!

  • 2. Data: 2002-02-22 09:27:56
    Temat: Re: do użytkowników subiekta?
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Domel" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    23
    > lutego.
    > Czy istnieje możliwość usunięcia tego wiersza???

    akurat naszczescie mam wersje dosowa, ale wlasciwie to czym sie
    przejmojesz....
    olac to, wystawaiasz wczesniej a sprzedajesz wtedy gdy dochodzi do
    transakcji, proceder :)) znany i stosowany.
    krak