  • 1. Data: 2004-06-22 06:43:02
    Temat: Pole 57 tylko sam Vat?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Czy w polu 57 wpisuję sam podatek VAT zsumowany z faktur za paliwo z
    poprzedniego miesiąca, czy kwoty netto czy jeszcze co innego? Czy w
    deklaracji za następny miesiąc liczę od nowa czy dodaje (skoro to jest kwota
    nie odliczona to może powinna się sumować) ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-22 07:15:57
    Temat: Re: Pole 57 tylko sam Vat?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cb8kj3$eil$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mariusz wrote:
> [...]
    > deklaracji za następny miesiąc liczę od nowa czy dodaje (skoro to jest kwota
    > nie odliczona to może powinna się sumować) ?

    Nie jestem prawnikiem ale staram sie uzywac glowy w naglych
    przypadkach:

    1. Nazwa rubryki chyba jest dosc konkretna.
    2. Deklaracje VAT sa miesieczne, nie narastajace, nieprawda ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-06-22 08:51:08
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się Mariusz napisał:
> [...]
    > deklaracji za następny miesiąc liczę od nowa czy dodaje (skoro to jest
    > kwota nie odliczona to może powinna się sumować) ?

    a ja zadam inne pytanie, czy reszta vat stanowi koszt i rejestruje się ją w
    pkpir?
    P.

  • 4. Data: 2004-06-22 09:05:29
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Patrz 2 posty niżej, oj leniwy jesteś.

  • 5. Data: 2004-06-22 09:19:57
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się C.O.D. napisał:
> [...]

    patrzyłem i leniwy nie jestem ;P ale temat nie naprowadził mnie na pkpir.
    Dzięki.
    P.

  • 6. Data: 2004-06-22 11:55:16
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    > Nie jestem prawnikiem ale staram sie uzywac glowy w naglych
    > przypadkach:
    >
    > 1. Nazwa rubryki chyba jest dosc konkretna.
    > 2. Deklaracje VAT sa miesieczne, nie narastajace, nieprawda ?

    W poprzedniej deklaracji pola od 38 do 45 były narastające chociaż
    deklaracja była miesięczna. Jest analogia bo i tu i tam chodziło o to czego
    nie odliczyliśmy. Po za tym kto pyta nie błądzi, nie ma głupich pytań itd. A
    w kontaktach z urzędnikami US rzadko logika ma coś do powiedzenia.

    Pozdrawiam
    Mariusz