  • 1. Data: 2007-12-24 12:11:06
    Temat: Prosze o Wasze opinie
    Od: cccx <c...@w...pl>

    Witam,
    dnia wczorajszego obejrzalem film http://money.patrz.pl/ ktory wyjasnia
    system w jakim funkcjonuja banki oraz caly system pieniezny. Wszystko
    wyglada dosc strasznie, nie jestem finansowcem, ani tez nie interesowalem
    sie tym tematem wczesniej. Tutaj na pewno jednak takowi sie znajduja -
    dlatego prosze o komentarz czy wszystko w tym filmie jest prawdziwie czy
    nie znajduja sie w nim jakies kawalki sluzace manipulacji?

    Z gory dziekuje!

  • 2. Data: 2007-12-24 12:57:17
    Temat: Re: Prosze o Wasze opinie

    Dnia 24-12-2007 o 13:11:06 cccx <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dlatego prosze o komentarz czy wszystko w tym filmie jest prawdziwie czy
    > nie znajduja sie w nim jakies kawalki sluzace manipulacji?

    Nie wiem czy wszytsko jest prawdziwe, bo FED działa na pewno trochę inaczej
    niż NBP, ale nie wnikając w szczegóły tak to wygląda.

    pozdr,
    tommyz