  • 1. Data: 2007-12-23 14:37:35
    Temat: KIP, nowe interpretacje - parodia a nie pomoc
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Na początku października wysłałem do KIP wniosek o wydanie (nie)wiążącej
    interpretacji.
    We wniosku były bodajże dwa stany faktyczne, jeden stan przyszły oraz 6
    pytań.
    W tym tygodniu dostaję list z KIP - "wzywamy do wskazania za które stany
    faktyczne uiszczono opłatę".
    Trochę zdziwiony, ale czytam dalej - 2xstan faktyczny + 1xzdarzenie
    przyszłe, wpłacone 225zł.
    A tutaj suprise - KIP uznał, że 75 należy się za każde pytanie, dla
    niepoznaki zwane stanem faktycznym!
    Abstrahując już od IMHO-wej(nie przeczę że mogę po prostu nie rozumieć co
    oznacza termin "stan faktyczny") absurdalności takiego podejścia,
    wysmażenie caluśkiej stronicy A4, z czego 2/3 to rutynowe kopiuj-wklej a
    pozostała 1/3 to przepisanie moich pytań,
    zajęło im 2,5 miesiąca! Wiwat MF, wiwat KIP!!