  • 1. Data: 2007-12-24 21:18:07
    Temat: auto w ruchu turystycznym... clo?
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Musze zaraz w czwartek po swietach odebrac auto z agencji celnej
    (Doma Services w W-wie). Wyslane z USA, na tamtych blachach, tam
    zarejestrowane. Chcialbym poki co jezdzic nim "w ruchu turystycznym" -
    wykupilem ubezpieczenie graniczne na kilka miesiecy mam tamto obywatelstwo i
    prawo jazdy wiec jest ok. Interesuje mnie tylko czy celnik nie bedzie robil
    problemow...? Czy trzeba pisac jakies oswiadczenia ile czasu zamierza sie
    zostac w Polsce itp? Zadzwonilbym do nich i sie wypytal, ale wszystko
    pozamykane na swieta a w czwartek juz musze jechac. Nie mam blisko, wiec nie
    chce wybierac sie na darmo. Ktos ma moze doswiadczenie jakie dokumenty musze
    zabrac? (paszport USA, jakies certyfikaty?). Moze ktos ma pomysl gdzie
    jeszcze lepiej zapytac o taka sprawe?