  • 1. Data: 2008-12-13 19:37:31
    Temat: Przebieg Pojazdu - darmowy program?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    szukam, szukam i nic... Same shareware lub płatne... Znacie jakiś darmowy
    program do EPP?

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.

  • 2. Data: 2008-12-13 19:45:06
    Temat: Re: Przebieg Pojazdu - darmowy program?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 20:37:31 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > szukam, szukam i nic... Same shareware lub płatne... Znacie jakiś darmowy
    > program do EPP?

    Standardowa odpowiedź: OOCalc :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-13 21:33:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 13 grudzień 2008 20:45
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.ul385gtjl60ql1@unk>):

    > Standardowa odpowiedź: OOCalc :-)

    E, ciężko... Nie umiem StarBasica... Już prędzej sobie to napiszę w innym
    języku. Ale nie mam czasu i potrzebowałbym coś co mi ułatwi życie.

  • 4. Data: 2008-12-14 06:12:55
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > Witam,
    >
    > szukam, szukam i nic... Same shareware lub płatne... Znacie jakiś darmowy
    > program do EPP?

    Mała Księgowość Rzeczpospolitej - program dołączany do gazety - płatny
    jedynie ceną zakupu gazety. Do użytku komercyjnego. I ma moduł EPP.
    Niedawno (16.11) wyszła najnowsza wersja, może u kogoś leży niewykorzystany.
    WSm