  • 1. Data: 2008-05-15 22:01:10
    Temat: Przedawnienie podatkowe
    Od: F...@g...com

    Mam pytanie takie: jeśli ktoś 10 lat temu osiągnął dochód w nazwijmy
    to szarej strefie, to przez jaki okres czasu mozna go za to ścigać?
    Np wujkowi pilnował bobasa za drobną opłatą.

    2. Jeśli go ruszyło sumienie to jak może podatek od tego zapłacić?

  • 2. Data: 2008-05-16 09:11:14
    Temat: Re: Przedawnienie podatkowe
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie zalezy od tego, czy składki na ZUS się należały...
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-05-16 18:24:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 May 2008, F...@g...com wrote:

    > Mam pytanie takie: jeśli ktoś 10 lat temu osiągnął dochód w nazwijmy
    > to szarej strefie, to przez jaki okres czasu mozna go za to ścigać?

    Nie ma prostej odpowiedzi.
    Pytaniem zasadniczym jest "a jak udowodni, że WTEDY osiągnął ów dochód?"

    W prasie opisywane były przypadki, kiedy US zmiażdżył podatnika,
    przypisując mu iż "lewy dochód" uzyskał TERAZ (w ostatnim okresie).
    I zaliczył go do "dochodu z nieujawnionych źródeł".
    75% podatku czy jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-05-17 17:15:05
    Od: "Marek Sebastian" <k...@g...pl>

    Użytkownik <F...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > 2. Jeśli go ruszyło sumienie to jak może podatek od tego zapłacić?

    Wystarczy stwierdzić przed organem skarbowym, że otrzymaliśmy darowiznę i
    niezgłosiliśmy jej.
    Wtedy trzeba będzie zapłacić podatek w wysokości 20%

    ---
    Marek Sebastian