  • 1. Data: 2008-05-15 16:43:35
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Może ktoś mi przedstawić jak rozbijają się posczególne kwory przy umowie
    zleceniu zawartej w 2008 na kwotę brutto 149,80? (student - bez składek)

    Googluję i raz wychodzi tak a raz tak.

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-05-15 17:59:28
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    fatrix pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś mi przedstawić jak rozbijają się posczególne kwory przy umowie
    > zleceniu zawartej w 2008 na kwotę brutto 149,80? (student - bez składek)

    Bo to sie liczy na kalkulatorze (a jak ktoś lubi to pisemnie na
    karteczce a jako ktoś bardziej wyrafinowany to w arkuszu, a zboczeńcy
    sobie skrypty w bashu mogą napisać) a nie googlem.

    brutto - koszty = podstawa
    podstawę zaokrąglić do pełnych złotych
    podstawa x 19% = podatek
    podatek zaokrąglić do pełnych złotych