  • 1. Data: 2005-01-12 12:01:35
    Temat: Przekaż swój 1%
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    Jesteśmy organizacją pożytku publicznego
    http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=38872

  • 2. Data: 2005-01-12 12:11:19
    Temat: Re: Przekaż swój 1%
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "ropoiwzk" <r...@h...com> wrote in message
    > Jesteśmy organizacją pożytku publicznego
    > http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=38872

    Spadaj na drzewo.
    Wolę oddać na psy i koty w schronisku.
    T.

  • 3. Data: 2005-01-12 12:32:04
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > "ropoiwzk" <r...@h...com> wrote in message
    >>

    > Spadaj na drzewo.
    > Wolę oddać na psy i koty w schronisku.
    > T.

    Już myślałem, że na Owsiaka i Ochojską;-)
    gn

  • 4. Data: 2005-01-12 13:07:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    ropoiwzk <r...@h...com> wrote:
    > Jesteśmy organizacją pożytku publicznego
    > http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=38872

    I mam wspierać spamerów? :[

    P.

  • 5. Data: 2005-01-12 13:12:31
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Już myślałem, że na Owsiaka i Ochojską;-)

    Ty w ogóle myślisz? Po twoich postach tego nie widać.
    T.

  • 6. Data: 2005-01-12 13:25:32
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 Jan 2005 13:01:35 +0100, w <cs33is$11n$1@panorama.wcss.wroc.pl>,
    "ropoiwzk" <r...@h...com> napisał(-a):

    > Jesteśmy organizacją pożytku publicznego
    > http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=38872

    Zdrowo w łapę musieliście dać, skoro jesteście :P

  • 7. Data: 2005-01-12 14:36:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ropoiwzk,

    > Jesteśmy organizacją pożytku publicznego
    > http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=38872

    Jesteście spamerami, bez konta bankowego i bez normalnego adresu w
    sieci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2005-01-12 15:14:27
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Po obejrzeniu zdjęć ... przyznam .. jestem pod wrażeniem .,........ i dam
    pieniądze ... dam pieniżdze .. jak zobaczyłem Leppera .... mam tylko prośbę
    określcie dokładnie adres i numer rachunku bankowego szpitala, w którym te
    zdjęcia robiliście ... z pewnością wespre pacjentów w jakiś sposób

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2005-01-12 18:35:05
    Temat: Re: Przeka? sw?j 1% - pomysl na biznes :)
    Od: a...@a...pl (Andrzej Szreter)

    Nie wiem co trzeba, aby byc 'organizacja pozytku publicznego'...

    Pomysl jest taki, ze organizacja bedzie placic podatnikowi
    50% z tego 1%. Obie strony beda zadowolone :)

    p.