1. Data: 2005-01-12 11:42:16
Temat:RP: nowa definicja "auta ciężarowego"
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kilkusetosobowa publicznoœć parsknęła œmiechem i biła brawo, gdy doradca
KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w całoœci tekst propozycji definicji małego
samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw. wzór Lisaka."

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050112/p
rawo/prawo_a_10.html

- to jest dopisek pod artykułem.
Polecam :)

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

2. Data: 2005-01-12 12:37:43
Temat:Re: RP: nowa definicja "auta ciężarowego"
Od:Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
> doradca KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w cało?ci tekst propozycji
> definicji małego samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw.

Ciekawe czy te 50% pomiędzy przednią a tylną szybą liczą przy zamkniętym
bagażniku czy przy otwartym?

--
Andrzej Smereka

a...@p...onet.pl

3. Data: 2005-01-12 13:52:01
Od:"Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe czy te 50% pomiędzy przednią a tylną szybą liczą przy zamkniętym
> bagażniku czy przy otwartym?

Ja bym prosił, jakby ktoś mógł wkleić ową definicję na listę. Też bym się
pośmiał.
Albo chociaż na priv please....

4. Data: 2005-01-12 14:32:28
Od:"Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym prosił, jakby ktoś mógł wkleić ową definicję na listę. Też bym się
> pośmiał.

Firmy mogłyby odzyskiwać VAT od "pojazdów mających więcej niż jeden rząd
siedzeń, które oddzielone są od części bagażowej trwałą przegrodą, a długość
części bagażowej mierzona po podłodze przekracza 50 proc. długości pojazdu
pomiędzy przednią szybą a tylną szybą lub tylnymi drzwiami pojazdu, liczonej
do dolnej krawędzi tych szyb lub najdalej wysuniętych punktów dolnych
krawędzi tych szyb".

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

5. Data: 2005-01-12 14:43:43
Od:Selth <s...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050112/p
rawo/prawo_a_10.html

> - to jest dopisek pod artykułem.
> Polecam :)

Teraz widzę, ile wysiłku państwo nasze wkłada w stworzenie nowych
przepisów...
Oby tak dalej... będzie coraz... weselej

PS z fizyki pamiętam, że każy pomiar jest obarczony błędem, czy to też
przewidzieli, czy będzie poprawka?

PPS Czy do każdego samochodu będzie sprzedawana "państwowa miarka", aby
obywatel sam sobie zmierzył?

6. Data: 2005-01-12 15:21:56
Temat:Re: nowa definicja "auta ciężarowego"
Od:"Faust" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od dzisiaj chleb będę smarował nie masłem ale masełkiem
zdrowsze to i smaczniejsze

7. Data: 2005-01-12 16:05:00
Od:Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w całoœci tekst propozycji definicji małego
> samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw. wzór Lisaka."

a może mi ktoś wyjaśnić czemu ja prowadząc małą firmę działającą głównie w
internecie muszę wozić kartofle i kupować wielkie auto gdy tymczasem
wystarczy mi seicento z możliwością przewozu 4 osób .... natomiast
odliczenie VAT od eksploatacji tego auta było by znaczącym elementem kosztów
w takiej działalności....

zatem czemu dobija sie najmniejszych przedsiębiorców

Piotr Żebrowski
http://www.otwarte.com.pl/pkd

8. Data: 2005-01-13 00:08:47
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jan 2005, Selth wrote:
[...]
>+ PS z fizyki pamiętam, że każy pomiar jest obarczony błędem, czy to też
>+ przewidzieli, czy będzie poprawka?

Mnie intryguje co będzie jak podłoga będzie skośna...

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)