eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekroczylem prog podatkowy i dostalem mniejsza pensje :( › Przekroczylem prog podatkowy i dostalem mniejsza pensje :(
  • Date: Thu, 27 Nov 2008 16:58:34 +0100
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przekroczylem prog podatkowy i dostalem mniejsza pensje :(

    Witajcie

    Dzis otrzymalem pensje za listopad. Okazalo sie ze kwota netto jest
    sporo mniejsza niz w poprzednich miesiacach. Jak sie okazalo
    przekroczylem prog podatkowy i w zwiazku z tym firma pobrala wieksza
    zaliczke na podatek dochodowy.

    Przyznam ze sie troche tego nie spodziewalem i mi sie to nie podoba, ze
    ot tak firma zaplacila za mnie wiekszy podatek - szczerze mowiac
    wolalbym zrobic to sam w rozliczeniu rocznym zwlaszcza ze mam troche ulg
    i odliczen. Powiedzcie prosze czy niepotrzebnie sie zloszcze a firma
    postapila slusznie, nawet jesli mnie o tym nie poinformowala?

    Jacek Kustra