  • 1. Data: 2006-12-27 11:10:46
    Temat: Przelew na 200 tyś
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    mama sprzedała budynek, przelew poszedł na konto firmowe. I teraz HINT.
    Konto trzeba zlikwidować, bo sprzedaz sklepu jest jednocześnie końcem
    działalności. Prywatnego konta nie posiada. Chciałbym przerzucić te srodki
    na SWOJE konto prywatne do czasu otworzenia przez mame rachunku (w mbanku).
    Może to potrwać pewnie ze 2 tygodnie.
    czy coś takiego zainteresuje US? Czy nie będa mi wmawiać jakiejś
    nieistniejacej pożyczki lub czegoś podobnego?
    Arek

  • 2. Data: 2006-12-27 12:06:55
    Temat: Re: Przelew na 200 tyś
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@i...kermit.pl> napisal(a):
> [...]
    > czy coś takiego zainteresuje US? Czy nie będa mi wmawiać jakiejś
    > nieistniejacej pożyczki lub czegoś podobnego?

    Mogą. Depozyt nieprawidłowy. Założyć najpierw mamie ROR (jakikolwiek),
    a potem zamykać rachunek firmowy.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-12-27 15:02:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "turczy" <t...@i...kermit.pl> wrote in message
    > czy coś takiego zainteresuje US? Czy nie będa mi wmawiać jakiejś
    > nieistniejacej pożyczki lub czegoś podobnego?

    w najlepszym przypadku zapłacisz od czegoś takiego 2%.
    Konto można założyć w ciągu kilku godzin albo i krócej jak się tylko chce.

  • 4. Data: 2006-12-27 21:08:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Dec 2006, Samotnik wrote:

    > Mogą. Depozyt nieprawidłowy.

    Korzystając z okazji: czy jest już jakieś orzeczenie, stwierdzające czy
    środki pienieżne w postaci elektronicznej, pełniące funkcję depozytu,
    łapią się na "prawidłowy" czy "nieprawidłowy"?
    Bo jak jakiś geniusz powie że umie elektrony od siebie odróżniać to
    możemy mu nie uwierzyć ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-12-27 23:32:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > łapią się na "prawidłowy" czy "nieprawidłowy"?
    > Bo jak jakiś geniusz powie że umie elektrony od siebie odróżniać to

    a ja wzorem naszego rządu
    prawidłowy jest wtedy kiedy fizycznie zwracasz tą samą rzecz.
    ponieważ fizycznie nie zwracasz tej samej rzeczy więc jest to depozyt
    nieprawidłowy.
    A tak naprawdę, to trzebaby z Cimoszewiczem pogadać.

  • 6. Data: 2006-12-28 06:43:49
    Od: "Darek_s" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl>

    Załóż lokatę na 2 tygodnie w banku w którym jest rachunek firmowy.

  • 7. Data: 2006-12-28 08:12:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 17:32:42 -0600, witek napisał(a):

    > A tak naprawdę, to trzebaby z Cimoszewiczem pogadać.

    Niestety to nic nie da. On ma dobrych prawników, którzy sprawdzili, że
    jego depozyt miał miejsce przed wprowadzeniem tego podatku od depozytu
    nieprawidłowego.

  • 8. Data: 2006-12-28 09:15:37
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Użytkownik "Darek_s" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl> napisał w wiadomości
    > Załóż lokatę na 2 tygodnie w banku w którym jest rachunek firmowy.

    Dzięki
    Własnie ta rada się przydała :) Chociaż oprocentowanie na tej lokacie
    kiepskie, ale przynajmniej spokój...
    Arek

  • 9. Data: 2006-12-28 10:53:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Dec 2006, witek wrote:

    > a ja wzorem naszego rządu
    > prawidłowy jest wtedy kiedy fizycznie zwracasz tą samą rzecz.

    No więc powiadam że to te same elektrony były...
    ;)

    > ponieważ fizycznie nie zwracasz tej samej rzeczy

    Właśnie o to mi idzie - po czym poznać że nie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2007-01-02 09:02:40
    Od: "Szymon Polok" <szymon(at)fls.pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...kermit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > Dzięki
    > Własnie ta rada się przydała :) Chociaż oprocentowanie na tej lokacie

    A co z odsetkami z lokaty?? Czy nie stanowią przychodu firmy?
    Szymon.