  • 1. Data: 2006-12-27 10:25:14
    Temat: nadanie NIP
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! Chcialem dostac NIP w zwiazku z zalozeniem rachunku inwestycyjnego.
    Wypelnilem sobie ladnie NIP-3 i pojechalem do US. Oczywiscie kretynka w
    okienku nie chciala go przyjac, gdyz
    a) nie pracuje
    b) rachunek inwestycyjny nie jest jeszcze otwarty
    c) jesli chce placic podatek od najmu to mam jej pokazac umowe najmu
    d) nie napisze mi odmowy na pismie, bo nie ma obowiazku
    e) ja mam jej dac PISEMNE uzasadnienie po co mi NIP

    Co z taka zrobic? Chcialbym tam pojechac jeszcze raz dzisiaj.

  • 2. Data: 2006-12-27 10:53:06
    Temat: Re: nadanie NIP
    Od: "D.A." <d...@t...wa.pl>

> [...]
    > e) ja mam jej dac PISEMNE uzasadnienie po co mi NIP
    >
    > Co z taka zrobic? Chcialbym tam pojechac jeszcze raz dzisiaj.

    Wloz w koperte i wyslij poczta, listem poleconym. Koszt poleconego nie jest
    wart nerwow staraconych na rozmowe z ta pania ani z jej kierowniczka.
    Co to za US?

    D.A.

  • 3. Data: 2006-12-27 10:53:34
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "D.A." <d...@t...wa.pl> wrote in message
    > Wloz w koperte i wyslij poczta, listem poleconym. Koszt poleconego nie
    > jest
    > wart nerwow staraconych na rozmowe z ta pania ani z jej kierowniczka.
    > Co to za US?

    Mielec

  • 4. Data: 2006-12-27 10:54:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 11:25:14 +0100, bartekE320 napisał(a):

    > Co z taka zrobic? Chcialbym tam pojechac jeszcze raz dzisiaj.

    Po prostu złożyć NIP-3. Nie bawić się w żadne wyjaśnienia po co, jak i
    dlaczego. Jak odmawia przyjęcia wezwać kierownika, jeśli i on odmówi
    wezwać policję.

  • 5. Data: 2006-12-27 11:00:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisal(a):
    > Jak odmawia przyj?cia wezwa? kierownika, je?li i on odmówi
    > wezwa? policj?.

    A to niby dlaczego Policję?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-12-27 11:08:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 11:00:12 +0000, Samotnik napisał(a):

    > A to niby dlaczego Policję?

    Przeszukaj archiwum. Było to kiedyś dogłębnie rozważane tu albo na
    pl.soc.prawo.

  • 7. Data: 2006-12-27 11:52:03
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Po prostu złożyć NIP-3. Nie bawić się w żadne wyjaśnienia po co, jak i
    > dlaczego. Jak odmawia przyjęcia wezwać kierownika, jeśli i on odmówi
    > wezwać policję.

    Wyslalem listem, mam ich gdzies.

  • 8. Data: 2006-12-27 12:04:35
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    > Przeszukaj archiwum. Było to kiedyś dogłębnie rozważane tu albo na
    > pl.soc.prawo.

    Oo a teraz mi przyszlo do glowy. Czy moge napisac skarge na ta kobiete do
    Naczelnika?

  • 9. Data: 2006-12-27 16:46:06
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wypelnilem sobie ladnie NIP-3 i pojechalem do US. Oczywiscie kretynka
    > okienku nie chciala go przyjac, gdyz

    hehe, a ja ostatnio widziałam nipy wyrobione dla dzieci - nawet
    10-letniego dziecka ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2006-12-27 20:04:25
    Od: "sch" <s...@o...pl>

    > "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Oo a teraz mi przyszlo do glowy. Czy moge napisac skarge na ta kobiete do
    > Naczelnika?

    Napisać zawsze możesz...

    Szymon