  • 1. Data: 2002-04-10 08:26:10
    Temat: Przelewy z prwyatnego konta
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Osoba prowadzaca dzialanosc gospodarcza.
    Czy mozna realizowac (wplacac) przelewy ZUS i skabowe z prywatnego konta ?
    Np. Konto firmowe w banku A, prwywatne w B. Przelewam z A do B i z B
    dokonuje internetem przelewow (bo A nie obsluguje internetu).

  • 2. Data: 2002-04-10 11:05:31
    Temat: Re: Przelewy z prwyatnego konta
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Np. Konto firmowe w banku A, prwywatne w B. Przelewam z A do B i z B
    > dokonuje internetem przelewow (bo A nie obsluguje internetu).

    Witam
    ZUS z konta firmowego. Co jest zupelnie dziwaczne gdy ma sie kilka kont z
    kilku dzialalnosci (wtedy trzeba wybrac jedno z tych kont).
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2002-04-10 15:11:55
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja przelewam z konta prywatnego i nie ma problemu.
    Przelewam ze swojego na dg żony - i przechodzi,
    w komentarzu piszę, że to za firmę żony.

  • 4. Data: 2002-04-10 23:05:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, kmagiera wrote:

    >+ Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał [...]
    >+ > Czy mozna realizowac (wplacac) przelewy ZUS i skabowe z prywatnego konta ?
    [...]
    >+ ZUS z konta firmowego. Co jest zupelnie dziwaczne gdy ma sie kilka kont z

    Ups... *podatki* z konta firmowego.
    ZUS jak kto lubi :) - to jest niemal FAQ na grupie !
    Wątpliwości może wzbudzać FP (wliczany koniecznie w koszty),
    być może należy też z "firmowego".

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-18 10:13:41
    Od: "Jędruś" <j...@p...com>

> [...]
    > Np. Konto firmowe w banku A, prwywatne w B. Przelewam z A do B i z B
    > dokonuje internetem przelewow (bo A nie obsluguje internetu).

    Ja osobiście przelewam internetem z konta prywatnego, ale - uwaga! - to
    właśnie konto podałem w ZUSie przy rejestracji DG. Bo firmowego jeszcze nie
    miałem. ZUS-woman powiedziała mi, że ich to nie obchodzi, ważne, żeby konto
    z którego przelewasz zgadzało się z ich danymi.

    Pzdr

    J.