  • 1. Data: 2002-04-10 08:20:55
    Temat: Nie dostałem pita!
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com>

    Z byłym pracodawcą rozstałem się w atmosferze wzajemnej szczerej niechęci.
    Aby wyegzekwować swoje prawa musiałem niestety pozwać go do sądu.
    No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    Jakie są regulacje prawne z tym związane?
    Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.
    Nadmienię, że wolałbym uniknąć wizyty u byłego pracodawcy.
    Czy można takie sprawy załatwiać inaczej – np. przez PIP? I na co powinienem
    się powołać?

    Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowiązek pracodawcy...
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-04-10 09:04:20
    Temat: Re: Nie dostałem pita!
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    "Tomek Kozieł" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
    powinienem
    > się powołać?
    >
    > Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowiązek pracodawcy...

    Cos mi sie obilo o uszy, ze z tym sie idzie do US.

  • 3. Data: 2002-04-10 19:03:14
    Od: "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl>

    > Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowiązek pracodawcy...
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    ehh...moze dzisiaj jestem zly...moze mialem zly dzien....ale jakos nie lubie
    jak ktos sie tak o pracodawcach wyraza. Wiecej szacuneczku w dobie
    bezrobocia. Ciekawe czy rownie dobrze znane sa...obowiazki pracownika...

    M.

  • 4. Data: 2002-04-10 22:56:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Hm... Byłem przekonany że odpowiadałem :(
    Ale skoro odpowiedzi nie widzę to ponowię:

    On Wed, 10 Apr 2002, Tomek Kozieł wrote:
    [...]
    >+ No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    >+ Jakie sš regulacje prawne z tym zwišzane?
    >+ Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.

    Nie. Podawałem link do terminarza na stronie Rzepy
    (www.rzeczpospolita.pl -> terminarz), tam jest tekst
    że pracodawca musi do 15.III *sporządzić* PITa.
    Natomiast żeby go "udostępnić" lub wysłać pocztą
    ma czas do 1.IV !! (w ty roku 2.IV bo święto).
    Sądzę że wiedzą co piszą :)

    >+ Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowišzek pracodawcy...

    Jest. Ale być może jest "w terminie" (posłał pocztą skoro
    nie macie kontaktów).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-10 23:01:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, Mateusz M. wrote:
    [...Tomek...]
    >+ > Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowišzek pracodawcy...
    [...]
    >+ Ciekawe czy rownie dobrze znane sa...obowiazki pracownika...

    ...psie ? ;)

    Masz waść rację, ale weźmy tolerancję na "stan wzburzenia" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-04-11 06:24:44
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > Hm... Byłem przekonany że odpowiadałem :(
    > Ale skoro odpowiedzi nie widzę to ponowię:

    Chyba dostałem na priva :-)
    Bardzo to pomocne. Mateuszowi już odpisałem. Myślę, że sytuacja jest jasna.
    Wymaga się od nas (pracobiorców) - i my wymagajmy.
    Bez dwóch zdań. Nie ma miętkiej gry.
    Jestem przekonany, że wszystko jest kwestią uciwości. Jeśli jesteś ok,
    możesz spać spokojnie.
    Nie chcę, żeby w Polsce lansowano latynoamerykański model kapitalizmu.
    Pozdrawiam,
    Tomek
    Spokojnych snów życzę.

  • 7. Data: 2002-04-11 07:09:35
    Temat: KF: Nie dostałem pita!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, Tomek Kozieł wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > Hm... Byłem przekonany że odpowiadałem :(
    >+ > Ale skoro odpowiedzi nie widzę to ponowię:
    >+
    >+ Chyba dostałem na priva :-)

    Chyba poszły dwie sztuki niezwiązanych postów na 2 grupy:
    osobno na prawo, osobno na prawo.podatki :) (właśnie widzę
    że na "prawo" jest nieco inna odpowiedź niż tu ;)!)
    Powodem najwyraźniej było że "oryginał" (pytania) tak
    poszedł.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-04-11 07:57:40
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > że na "prawo" jest nieco inna odpowiedź niż tu ;)!)
    > Powodem najwyraźniej było że "oryginał" (pytania) tak

    No poszedł, poszedł. Przepraszam, ale szukam, gdzie mogę......
    Tomek
    Dzięki.

  • 9. Data: 2002-04-11 08:36:25
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > jak ktos sie tak o pracodawcach wyraza. Wiecej szacuneczku w dobie
    > bezrobocia. Ciekawe czy rownie dobrze znane sa...obowiazki pracownika...

    Na szacunek, to trzeba zasłużyć (a przynajmniej go nie stracić)
    Poza tym to były pracodawca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 10. Data: 2002-04-11 09:43:09
    Temat: Re: Re: Nie dostałem pita!
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 11 Apr 2002 08:24:44 +0200, "Tomek Kozieł"
    <g...@p...com> wrote:

    >Nie chcę, żeby w Polsce lansowano latynoamerykański model kapitalizmu.

    A przydało by się, bo na przesocjalizowany model europejski nie za
    bardzo nas stać.

    Sławomir Dąbrowski