  • 1. Data: 2003-06-11 18:40:35
    Temat: Przepisanie działalności!!!
    Od: "news.tpi.pl" <j...@k...tpsa.pl>

    Co muszę zrobić aby przepisać działalność na żonę???
    Chodzi oczywiście o mniejsze ZUSy???

    Co dzieje się ze stanem magazynowym??? Jakie płacę podatki???
    Dodam , że jestem ryczałtowcem na VAT.

    J.M.

  • 2. Data: 2003-06-11 19:35:42
    Temat: Re: Przepisanie działalno?ci!!!
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Jun 2003 20:40:35 +0200, w <bc7t19$rl7$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "news.tpi.pl" <j...@k...tpsa.pl> napisał(-a):

    > Co muszę zrobić aby przepisać działalność na żonę???
    > Chodzi oczywiście o mniejsze ZUSy???

    Zamknąć firmię, żona musi otworzyć i sprzedać cały towar żonie.
    Najlepiej żeby żona otworzyła zanim Ty zamkniesz.

    > Co dzieje się ze stanem magazynowym??? Jakie płacę podatki???

    Remanent końcowy.

    > Dodam , że jestem ryczałtowcem na VAT.

    A to nie wiem :D