  • 1. Data: 2006-01-31 09:02:27
    Temat: Przychód ze sprzedaży za granicą i podatek
    Od: Hocus <n...@d...pl>

    Witam!

    Mam następujące pytanie.
    Załóżmy, że jako osoba prywatna kupiłem w Polsce jakąś domenę
    internetową. Miesiąc później sprzedałem ją osobie mieszkającej w USA.
    W jaki sposób powinienem rozliczyć się z podatku od takiego przychodu?
    Jak to samo wygląda w przypadku, gdybym domenę sprzedał osobie z Polski?
    Czy to podchodzi pod podatek od czynności prawnych, tak jakbym sprzedał
    samochód/nieruchomość, czy raczej jako jakaś forma dochodu (co wtedy z
    kosztami uzyskania?)

    Pozdrawiam
    Hocus