  • 1. Data: 2007-04-15 19:40:17
    Temat: Pt 37B rozliczenie zdrowotnego
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    Może juz było ale w której pozycji rozliczyc zwrot składki zdrowotnej czy
    nie w pozycjii 37..

    Dalej co się dzieje gdy na poczatku roku miałem większe dochody i zapłaciłem
    już od tego podatek ale na koniec roku po zsumowaniu dochodu okazało sie, że
    dochód wynosi tylko część wcześniejszego.

    Co sie dzieje z podatkiem zapłaconym?

    Do zwrotu czy też do rozliczenia np. ze zwrotem składek zdrowotnym lub jakos
    inaczej

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-15 19:53:09
    Temat: Re: Pt 37B rozliczenie zdrowotnego
    Od: "robro" <r...@o...pl>

  • 3. Data: 2007-04-16 06:48:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Apr 2007, robro wrote:

> [...]
    [...]

    Aż do kwoty "zapłaconej" zwrot (znaczy nie można się spodziewać ze
    ktoś zwróci więcej niż zapłacono PODATKU - to że zapłacono składki
    zdrowotne to mały pikuś!)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-04-16 09:42:25
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704160847160.3204@athlon64...

> [...]
    > ktoś zwróci więcej niż zapłacono PODATKU - to że zapłacono składki
    > zdrowotne to mały pikuś!)
    >
    > A czy można liczyć na coś dokładniej np.

    w poz. 26 wpisuje podatek już zapłacony 4 tys. dla
    równego
    w poz. 35 podatek taki jaki mi wychodzi w tym roku 2 tys

    w poz. 37 doliczenia do podatku tj. zwrot składek zdrowotnego 3 tys

    w poz. 39 5 tys

    poz. 43 5 tys.

    poz. 44 4 tys

    poz. 45 1 tys.

    Bardzo będe wdzięczny za poprawę lub potwierdzenie

    Pozdrawiam serdzecznie