  • 1. Data: 2007-04-15 10:26:33
    Temat: informowanie Urzędu Skarbowego o dochodach w Irlandii
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Witam ! Moja koleżanka pracuje 2 lata w Irlandii i co roku składa informację
    do US o dochodach osiągniętych w Irlandii . W Polsce nie osiąga żadnych
    przychodów. Na moje stwierdzenie , że jest to nadmiar gorliwości twierdzi ,
    że potem będzie miała podkładkę na przywiezione pieniądze. Moim zdanie
    wystarczy złożenie NIP 3 oraz zbieranie dokumentów o zarobkach w Irlandii i
    odprowadzonych przez pracodawcę podatkach -w razie pytań z US w
    przyszłości. Co o tym sądzcie ?

  • 2. Data: 2007-04-15 11:45:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "lex" <w...@v...pl> wrote in message news:evsul6$paj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zdanie wystarczy złożenie NIP 3 oraz zbieranie dokumentów o zarobkach w
    > Irlandii i odprowadzonych przez pracodawcę podatkach -w razie pytań z US

    Sądzicie, że masz rację.