  • 1. Data: 2005-05-06 10:22:55
    Temat: Pytani o nip...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy nip o nr xxx-xxx-xx-xx jest tozsamy z nr. xxx-xx-xx-xx ? Zgadzaja sie
    cyfry, ich ilosc rowniez, inaczej wyglada tylko podzial numeru...

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-05-06 10:34:45
    Temat: Re: Pytani o nip...
    Od: jacost <j...@...pl>

    Baton napisał(a):
    > Czy nip o nr xxx-xxx-xx-xx jest tozsamy z nr. xxx-xx-xx-xx ? Zgadzaja sie
    > cyfry, ich ilosc rowniez, inaczej wyglada tylko podzial numeru...

    Formuła weryfikacji numeru nie mówi nic o kreskach. Stawiam na to, że
    kreski nie mają znaczenia.

    J.

  • 3. Data: 2005-05-06 10:39:34
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/6/2005 12:22 PM, Użytkownik Baton napisał:
    > Czy nip o nr xxx-xxx-xx-xx jest tozsamy z nr. xxx-xx-xx-xx ? Zgadzaja sie
    > cyfry, ich ilosc rowniez, inaczej wyglada tylko podzial numeru...

    Nie, bo w pierwszym jest więcej x-ów niż w drugim.

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-05-06 11:20:31
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d5fhr7$46h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie, bo w pierwszym jest więcej x-ów niż w drugim.

    Moj blad, w drugim mialo byc: xxx-xx-xx-xxx

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2005-05-06 11:43:12
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Baton napisał(a):
    > Czy nip o nr xxx-xxx-xx-xx jest tozsamy z nr. xxx-xx-xx-xx ? Zgadzaja sie
    > cyfry, ich ilosc rowniez, inaczej wyglada tylko podzial numeru...

> [...]
    Witam
    Bylo juz poruszane, ale dla porzadku - kreski nie maja zadnego
    znaczenia. W maju 2004 dostalem nadany nip bez zadnych kresek - tylko
    wielocyfrowa liczba.
    Mysle tez ze stare numery nip mozna tez uzywac bez kresek.
    Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Krzysztof Magiera

  • 6. Data: 2005-05-06 16:57:30
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "kmagiera" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liczba.
    > Mysle tez ze stare numery nip mozna tez uzywac bez kresek.

    nip typu xxx-xx-xx-xxx otrzymują organizacje, a typu xxx-xxx-xx-xx osoby
    fizyczne

  • 7. Data: 2005-05-06 18:13:57
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@b...poczta.onet.pl>

    Kreski nie mają ŻADNEGO znaczenia. Zauważ, że np. w Płatniku wpisujesz go
    bez kresek. Na potwierdzeniach VAT UE też masz bez kresek.

  • 8. Data: 2005-05-07 14:46:19
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Tomek

    > nip typu xxx-xx-xx-xxx otrzymują organizacje, a typu xxx-xxx-xx-xx osoby
    > fizyczne

    Witam
    Tomek jest chyba Niewiernym Tomaszem. Ja pisze ze dostalem NIP na druku
    oficjalnym z US bez kresek a On swoje. Jak Ci Tomku zalezy moge przeslac
    skan tego dokumentu na priv.
    Pozdrawiam Wszystkich Krzysztof Magiera