  • 1. Data: 2005-05-06 06:25:23
    Temat: Pzu
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Chyba nie do tej grupy powinnam napisać, ale nie mogę znależć właściwej i
    dlatego proszę o informację jeśli ktoś będzie wiedział, czy wszystko
    przepadło jeśli zapomniałam w terminie opłacić składkę do PZU w ramach
    ubezpieczenia " na życie"?
    Maria

  • 2. Data: 2005-05-06 07:42:38
    Temat: Re: Pzu
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Maria napisał(a):
> [...]
    > dlatego proszę o informację jeśli ktoś będzie wiedział, czy wszystko
    > przepadło jeśli zapomniałam w terminie opłacić składkę do PZU w ramach

    nie sądzę... bardziej im zależy na wpłatach niż może się wydawać :)
    Wszystko oczywiście zależy od warunków umowy, ale z moich doświadczeń
    wynika, że są skłonni do wieelkich ustępstw byle kasa wpływala na rachunek.

    Sam miałem podobną polisę (u innego ubezpieczyciela wprawdzie) która
    szybko mi się znudziła i przestałem płacić, a było to jeszcze na etapie,
    że nie miałem czego odzyskiwać... i agenci zdwonili do mnie przez niemal
    rok, że jesli wpłacę składkę to będzie OK :)

    Tylko dobrowolne ubezpieczenie chorobowe w ZUS tak się brutalnie kończy
    z powodu opóźnienia.

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2005-05-06 14:22:43
    Od: "Joanna.Czaplinska" <J...@w...univ.szczecin.pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlatego proszę o informację jeśli ktoś będzie wiedział, czy wszystko
    > przepadło jeśli zapomniałam w terminie opłacić składkę do PZU w ramach

    Polisy maja zazwyczaj miesieczny okres karencji, a poza tym, jak pisal
    Krisso, przy tego typu polisach ubezpieczycielom najbardziej zalezy na
    kasie, wiec spij spokojnie i zaplac :)

    Joanna