  • 1. Data: 2005-05-06 09:10:02
    Temat: stara faktura (poprzedni miesiac)
    Od: ".:wall_of_sleep:." <t...@i...pl>

    Mam fakture marca a zaczynam wlasnie rejestr za kwiecien, w rubryce w
    rejestrze zakupow VAT [data nabycia prawa do odliczenia podatku
    naliczonego] musze wpisac date wystawienia (marzec) czy wplyniecia
    (kwiecien) ? Zdaje mi sie ze raczej date wplyniecia bo z tego co wiem to
    prawo odliczenia podatku przysluguje w miesiacu wplyniecia faktury lub
    nastepnym. Z gory dzieki za odp.

  • 2. Data: 2005-05-07 12:47:30
    Temat: Re: stara faktura (poprzedni miesiac)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 May 2005, .:wall_of_sleep:. wrote:

    > + musze wpisac date wystawienia (marzec) czy wplyniecia (kwiecien) ? Zdaje mi
    > + sie ze raczej date wplyniecia

    *NA OGÓŁ* to dobrze się zdaje... :)
    Przecież są wyjątki !

    --