  • 1. Data: 2004-09-07 07:42:59
    Temat: Pytanie
    Od: "Alojzy Szpak" <a...@o...pl>

    Witam.

    Mam kilka pytań w związku z założeniem firmy. Kpir + vat. Czy w dniach kiedy
    nic sie nie sprzedaje, ani nie kupuje, czyli nie ma co wpisywac do kpir,
    trzeba robić jakieś zapisy? Np. na 0 złotych. Teraz mam tylko początkowy
    remanent na 0 wpisany. Dopiero rozkręcam biznes i pierwsze ruchy będą za
    tydzień, dwa. Druga sprawa, czy chcąc prowadzić księgowość za pomocą
    programu komputerowego muszę mieć fizycznie komputer w firmie, czyli w
    jakiejś tam ewidencji wpisanego, czy mogę robić to w domu na prywatnym
    komputerze, a w firmie trzymać tylko wydruki?

    Pozdrawiam
    Alojzy