  • 1. Data: 2004-09-06 20:40:29
    Temat: dziecko umiera
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Potrzebna jest pilnie krew grupy A Rh "-" dla dziecka które właśnie umiera
    na białaczkę - dzisiejsz noc. Wrocław tel.kontaktowy: 0602669076.

    Bardzo proszę !!!

  • 2. Data: 2004-09-07 06:16:51
    Temat: Re: dziecko umiera
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    a sprawdziles czy to prawda czy tez jestes bezmyslnym narzedziem i
    rozsylasz smieci?

    dla NIE doinformowanych polecam np:
    http://ceti.pl/gralinski/chains/krew.htm

  • 3. Data: 2004-09-07 12:38:29
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "baldhorse" <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.1ba770c222888c729897eb@news.tpi.pl...
    > a sprawdziles czy to prawda czy tez jestes bezmyslnym narzedziem i
    > rozsylasz smieci?
    >

    > dla NIE doinformowanych polecam np:
    > http://ceti.pl/gralinski/chains/krew.htm

    A ja proponuję każdemu który coś takiego pośle dalej aby najpierw zajrzał
    na stronę mks.com.pl do działu wirusy - fałszywe alarmy.
    Niestety jak zauważyłem nawet wprawni informatycy dają się z rozpędu na to
    złapać.