  • 1. Data: 2004-09-07 05:28:17
    Temat: zwrot vat od zakupionego srodka trwałego
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    1.czy kupując budynek ( pawilon) na działalnośc gospodarczą i zakwalifkuje
    go jako srodek trwaly US zwroci mi w ciagu 25 dni VAT ?
    2.czy zakupu pawilonu dokonać przed czy po zarejestrowaniu DG
    czy ma to jakieś znaczenie ?

    janek

  • 2. Data: 2004-09-07 06:21:50
    Temat: Re: zwrot vat od zakupionego srodka trwałego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik janek napisał:
    > 1.czy kupując budynek ( pawilon) na działalnośc gospodarczą i zakwalifkuje
    > go jako srodek trwaly US zwroci mi w ciagu 25 dni VAT ?
    O ile tylko dostaniesz na to fakturę i bedzi na niej podatek VAT.

    > 2.czy zakupu pawilonu dokonać przed czy po zarejestrowaniu DG
    > czy ma to jakieś znaczenie ?

    Jeżeli nie bedziesz zarejestrowanym podatnikiem VAT w momenci
    wystawienia faktury na środek trwały to nie odliczysz VAT i US Ci
    niczego nie zwróci. To chyba logiczne...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl