  • 1. Data: 2005-01-10 15:33:01
    Temat: Pytanie laika
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witam!
    W roku ubieglym pracowalem kilkakrotnie na umowe-zlecenie (1,5 miesiaca w
    sumie) za posrednictwem WorkService (agencji pracy tymczasowej). Powiedzcie
    mi prosze, w jaki sposob mam teraz rozliczyc sie, by odzyskac podatek
    dochodowy. Slyszalem cos o PIT11, ale, jako, ze laikiem w tych sprawach
    jestem kompletnym, niewiele mi to mowi.To byla, w zasadzie, moja pierwsza
    praca, gdzie podpisywalem jakiekolwiek umowy. Czy dostane taki druczek z
    WorkService'u?
    PS. Jestem studentem

  • 2. Data: 2005-01-10 17:30:50
    Temat: Re: Pytanie laika
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marcin <m...@t...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > to mowi.To byla, w zasadzie, moja pierwsza praca, gdzie podpisywalem
    > jakiekolwiek umowy. Czy dostane taki druczek z WorkService'u?

    Dostaniesz, ale nie pit 11, tylko pit 8b - czekaj, do końca lutego
    muszą
    ci wydać.
    btw. uważaj bo przy umowie zlecenia/dzieło można i vat płacić, ale nie
    sądze żebyś miał duże kwoty na tych umowach. Na wszelki wypadek zrób
    uproszczoną ewidencję tych umów.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --