  • 1. Data: 2005-08-30 10:08:24
    Temat: Pytanie o bank i Nip w US
    Od: metti <m...@b...pl>

    Hej!

    Zaczytałem gdzieś, znaczy ktoś mi powiedział / dowiedziałem się
    jakoś, ;) że podczas zakładania DG nieraz może wystąpić problem
    związany z tym, że w banku żądają NIP-u, a w US konta bankowego.

    I stąd moje pytanie:
    A jeżeli już mam nip, przydzielony wcześniej i składam tylko
    uaktualnienie w US, to śmiało mogę założyć konto w banku ZANIM
    pójdę uaktualniać NIP?

    --

    pozdrowienia, Meteusz
    ___________________

  • 2. Data: 2005-08-30 10:53:02
    Temat: Re: Pytanie o bank i Nip w US
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A jeżeli już mam nip, przydzielony wcześniej i składam tylko
    > uaktualnienie w US, to śmiało mogę założyć konto w banku ZANIM

    Jeśli posiadasz starą decyzję (może być niewyrażna) to powinno przejść
    ,musisz tylko podpisać oświadczenie w banku,że doniesiesz kopie
    potwierdzenia z oryginałem do wglądu po uzyskaniu z US..w moim przypadku tak
    było.(dot.Banku Śląskiego)
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2005-08-30 20:48:55
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...plKASUJ>

    metti <m...@b...pl> napisał(a):
> [...]
    > A jeżeli już mam nip, przydzielony wcześniej i składam tylko
    > uaktualnienie w US, to śmiało mogę założyć konto w banku ZANIM

    urząd skarbowy może poczekać na konto;
    jeżeli chodzi o bank to wystarczy taki stary NIP (nip ma się praktycznie na
    całe życie)

    pozdr
    JC

  • 4. Data: 2005-08-30 22:40:54
    Od: metti <m...@b...pl>

    Łaskotany/a po stopach piórkiem do granic wytrzymałości Jacek
    Cywiński w końcu zaczyna sypać, a oto co rzecze::

    > jeżeli chodzi o bank to wystarczy taki stary NIP (nip ma się praktycznie na
    > całe życie)

    Tak też mi się wydawało. Dzięki!

    --

    pozdrowienia, Meteusz