  • 1. Data: 2003-09-22 13:50:04
    Temat: Pytanie o druk VAT7
    Od: "" <c...@W...onet.pl>

    Witam serdecznie
    trywialne małe pytanie-bo na telefon do US za późno. Do kiedy mozna składać
    deklaracje VAT7 na starym klasycznym druku, bo cos obiło mi się o uszy na
    poczatku roku, że cos miało sie po wakacjach zmienic.

  • 2. Data: 2003-09-22 14:20:23
    Temat: Re: Pytanie o druk VAT7
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik <c...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > deklaracje VAT7 na starym klasycznym druku, bo cos obiło mi się o uszy na
    > poczatku roku, że cos miało sie po wakacjach zmienic.
    Nie za pozno....
    cas jest do 25...
    a nowy formularz VAT mozna druknac z www.mf.gov.pl

    Stare mozna bylo chyba do lipca, ale nie pamietam...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-22 15:26:58
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bkn0dh$41e$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    > cas jest do 25...
    > a nowy formularz VAT mozna druknac z www.mf.gov.pl
    >
    > Stare mozna bylo chyba do lipca, ale nie pamietam...

    Potwierdzam, za lipiec z cyferką 6, za sierpień ... z ceferką 7.

    Pzdr