  • 1. Data: 2006-11-25 17:41:53
    Temat: Pytanie o forme działalności
    Od: "Bruno" <a...@o...pl>

    Czy jest może ktoś kto prowadzi własną działalność i mógłby się podzielić
    swoim doświadczeniem w zkresie zakładania takowej formy.
    Mam tu na myśłi przede wszystkim strone finansową, księgowanie przychody
    itp, wystawianie faktur oraz oczywiści ZUS.

  • 2. Data: 2006-11-26 13:45:39
    Temat: Re: Pytanie o forme dzia?alno?ci
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-11-2006 o 18:41:53 Bruno <a...@o...pl> napisał(a):

    > Czy jest mo?e kto? kto prowadzi w?asn? dzia?alno?ae i móg?by si? podzieliae
    > swoim do?wiadczeniem w zkresie zak?adania takowej formy.
    > Mam tu na my??i przede wszystkim strone finansow?, ksi?gowanie przychody
    > itp, wystawianie faktur oraz oczywi?ci ZUS.

    A jakby to podzielenie się miało wyglądać?

  • 3. Data: 2006-11-27 21:40:53
    Temat: Re: Pytanie o forme dzia3alno?ci
    Od: "Bruno" <a...@o...pl>

    No chociażby jakie formalności co gdzie załatwic czy jest to opłacalne itd

  • 4. Data: 2006-11-27 22:03:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 22:40:53 Bruno <a...@o...pl> napisał(a):

    > No chocia?by jakie formalno?ci co gdzie za?atwic czy jest to op?acalne
    > itd

    1. pisz pod a nie nad
    2. formalnosci sa opisane we wszyystkich wariantach na google.pl, poważnie
    3. oplacalnosc - moja DG jest opłacalna :)

    pozdrawiam