  • 1. Data: 2005-05-05 17:50:38
    Temat: termin odpowiedzi na zazalenie
    Od: "avathar" <a...@n...pl>

    Witam
    Zlozylem zazalenie na postanowienie US. Ile czasu Urzad ma na odpowiedz na
    moje zazalenie i co dzieje sie po uplywie tego terminu.

    bardzo prosze o pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-05 18:47:29
    Temat: Re: termin odpowiedzi na zazalenie
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Zgodnie z kpa US ma nastepujacy termin odpowiedzi - niezwlocznie :), jesli
    sprawa jest skomplikowana i wymaga przeprowadzenia "dochodzenia" powinni
    zalatwic to w ciagu 2 miesiecy, oczywiście ze moga przedluzyc termin z uwagi
    na stopien skomplikowania sprawy. Po uplywie terminu mozna zlozyc zazalenie.
    Przemysl czy sprawa byla skomplikowana, jesli nie to po miesiacu powinni dac
    jakas odpowiedz.

    Pozdrawiam K(?)

  • 3. Data: 2005-05-06 04:49:49
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "avathar" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zlozylem zazalenie na postanowienie US. Ile czasu Urzad ma na odpowiedz na
    > moje zazalenie i co dzieje sie po uplywie tego terminu.

    a co to jest za postanowienie, na które się zażaliłeś?