  • 1. Data: 2004-12-20 09:14:21
    Temat: Qrcze pomyliłem się w Vat7
    Od: "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl>

    Właśnie zauważyłem, że w deklaracji VAT7 za poprzedni miesiąc pomyliłem
    się i wpisałem za dużą kwotą (o 20 zł) w polu 57 w tym, w którym się wpisuje
    VAT za paliwo, którego nie można odliczyć bo samochód nie spełnia wzoru
    Lisaka. W sumie moja pomyłka nie wpływa na wysokość podatku, a pole w którym
    się pomyliłem jest (przynajmniej na razie) czysto informacyjne.
    Zastanawiam się czy słać korektę, pomyłka niewielka, skarb państwa na tym
    nie stracił, no i zastanawiam się czy więcej nie stracę jak wyślę korektę?
    Co mi grozi jak w razie kontroli znajdą tego typu pomyłkę?
    Do kiedy mogę wysłać korektę i co ewentualnie mam im napisać?

    pozdrawiam
    Mariusz