  • 1. Data: 2004-12-20 00:29:08
    Temat: zawieszenie DG a zdarzenia gosp.
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    czy po zawieszeniu 1-os. DG, wystawienie FV na ta DG przez operatora GSM
    (abonament etc.) jest traktowane przez US jako zdarzenie gospodarcze i
    podlega karze? - wiadomo ze majac zawiesz. DG nie wolno wystawiac FV itp.

    i co z kosztem prowadzenia rachunku firmowego (oplaty) - czy to rowniez sa
    zdarzenia gospodarcze?

    krotko: jak zawiesic DG, tak aby US sie nie przyczepil - co z kosztami, moze
    mozna je zaksiegowac po wznowieniu DG?

    Dominik

  • 2. Data: 2004-12-21 00:18:34
    Temat: Re: zawieszenie DG a zdarzenia gosp.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Dec 2004, Domino wrote:

    > + czy po zawieszeniu 1-os. DG,

    Poczytac (groups.google.pl -> zaawansowane) w archiwach o "zawieszeniu"
    a raczej... jego braku w przepisach :[

    > + i co z kosztem prowadzenia rachunku firmowego (oplaty) - czy to rowniez sa
    > + zdarzenia gospodarcze?

    JEŚLIBY przyjąc że "zawieszenie" istnieje - LUB że firma została
    zlikwidowana :[ i "wznowiona", to kiedyś widziałem artykuł z uzasadnieniem
    dotyczącym "zabezpieczenia źródła przychodów":

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zabezpieczenie+%
    C5%BAr%C3%B3d%C5%82a+przychodu
    (są odpowiedzi USów !)

    > + krotko: jak zawiesic DG, tak aby US sie nie przyczepil - co z kosztami, moze
    > + mozna je zaksiegowac po wznowieniu DG?

    ..z zastrzeżeniem j.w. - "zabezpieczenie" to by było :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)