  • Data: 2002-12-14 20:32:45
    Temat: RE: Ksiazki podatkowe w Excel - czy mozna?
    Od: a...@p...pl (Andrzej Guziak) szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, a który program spełnia?
    Czy istnieje jakikolwiek program komputerowy, w którym nie można dokonywać
    poprawek?
    Pomijam programy z buforem, w buforze można edytować do woli, po
    zaksięgowaniu już nie.
    Tylko, że w buforze mogę trzymać nawet i kilka miesięcy.
    Zaksięgować wtedy, kiedy będę absolutnie pewny, że żadna edycja nie wchodzi
    w grę.

    Pozdrawiam

    Andrzej Guziak
    mailto:a...@p...pl