  • Data: 2005-04-06 09:57:01
    Temat: RE: do kiedy zaplacic podatek (pit37)
    Od: c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    CO TO, PRIMA APRILIS !!!!!?????
    Jak uważasz, że gość jest leniwy i nie chce mu się czytać, to wyślij go
    na drzewo a nie wypisuj takich rzeczy !!!

    Do kolin82:
    termin wpłaty podatku dochodowego wynikającego z zeznania pit-37 za rok
    2004 upływa 2 maja 2005 (30 kwietnia to sobota - dzień wolny zgodnie z
    Ordynacją podatkową). Bez względu na to, czy zeznanie złożyłeś 2
    stycznia czy wyślesz je pocztą o 23:59 2 maja, wynikającą z niego kwotę
    do zapłaty powinieneś:
    - wpłacić w kasie US lub na poczcie najpóźniej 2 maja albo
    - zlecić przelew z Twojego rachunku bankowego w takim terminie, aby jego
    obciążenie nastąpiło najpóźniej 2 maja.

    Pozdrawiam
    ChrisS