  • 1. Data: 2002-04-25 19:04:45
    Temat: Rachunek/Fakrura ?
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Prowadzę działalność i KPiR, jestem zwolniony z VAT.

    Jak powinien wyglądać wystawiony przezemnie rachunek.

    Do tej pory wystawiałem dokument zatytułowany " Rachunek".
    Ktoś ostatnio sugerował mi, że nie ma czegoś takiego jak rachunek
    tylko są faktury i tak powinienem zatytuować a w zestawieniu
    sprzedawanych towarów w tabelce w miejsce VAT wpisać skrót zw.
    Program komp. na którym wystawiam wpisuje "Rachunek" ale
    na dole jest np. miejsce na podpis osoby wystawiającej fakturę.
    Jest też miejsce na podpis osoby upoważnionej do odbioru faktury VAT.
    Program jest nowy i taki szablon zaimplementował producent.

    Proszę o wyjaśnienie mi pojęć Faktura i Rachunek.
    Więc jak powinien wyglądać dokument ?

    ANIOŁ
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-04-26 06:07:51
    Temat: Re: Rachunek/Fakrura ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, ANIOŁ wrote:

> [...]
    >+ Do tej pory wystawiałem dokument zatytułowany " Rachunek".
    >+ Ktoś ostatnio sugerował mi, że nie ma czegoś takiego jak rachunek

    Weź groups.google.com -> zaawansowane i zapodaj grupę oraz
    słowa "rachunek rachunku" i czas tak od roku 2000 :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-29 19:45:37
    Od: "Piotr A. Dybczynski" <d...@a...edu.pl>

    "ANIOŁ" wrote:

    > Prowadzę działalność i KPiR, jestem zwolniony z VAT.
    > [...]
    > Do tej pory wystawiałem dokument zatytułowany " Rachunek".

    Wg mnie możesz dalej tak robic, a dla niezorientowanych dodaj w tresci
    rachunku adnotacje typu: Sprzedawca podmiotowo zwolniony z VAT
    (podatku od towarów i uslug)
    W sensie formalnym Twoj rachunek to to samo co faktura faktura.
    Pozdrawiam,
    PAD
    --