  • 1. Data: 2002-04-25 19:11:14
    Temat: PIT-5
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Pewnie takie pytanie było ale nie mogłem
    odnaleść odpowiedniego wątku.

    Proszę mi powiedzieć kiedy przy prowadzeniu KPiR
    (zwolniony z VAT) należy zacząć nosić do US PIT-5.

    Po przekroczeniu jakiej kwoty i czy przy przekroczeniu jej
    przez dochód czy przez obliczony podatek ?
    Jeśli ktoś chciał by mi podać konkretne kwoty to
    dodam że chodzi o rok 2001.

    Pozdrawiam !
    ANIOŁ
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-04-26 08:12:06
    Temat: Re: PIT-5
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Pit-5 składasz za miesiąc w którym wyjdzie Ci podatek do zapłaty. Od dochodu
    odliczasz sobie ubezpieczenia społeczne, obliczasz podatek, odejmujesz
    ubezpieczenie zdrowotne i jeśli Ci wyjdzie dodatnia liczba to składasz i
    płacisz.
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-04-27 21:57:23
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Czyli mowiac prosto PIT-5 sklada się wtedy gdy wystąpi koniecznosc
    zaplacenia podatku poraz pierwszy ?

  • 4. Data: 2002-04-30 15:39:29
    Od: "Zaba" <m...@p...fm>

    Składasz po raz pierwszy gdy przekroczycz próg dochodu - coś około 2720
    zł - nie zawsze wtedy płacisz podatek - może byc zerowy z powodu odliczenia
    od niego składki na ubezpieczenie zdrowotne
    Zeb