  • 1. Data: 2003-02-05 07:44:52
    Temat: 1,62% na wypadkowe nadal ?
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Prowadze DG od kilku lat, nie zatrudniam pracowanika.
    Przegladalem strony ZUS i wyszlo mi ze stopa na wypadkowe w tym roku
    wyniesie w moim przypadku 1,62 (czy nie zmieni sie) ale czy napewno?

  • 2. Data: 2003-02-05 07:55:52
    Temat: Re: 1,62% na wypadkowe nadal ?
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    > Prowadze DG od kilku lat, nie zatrudniam pracowanika.
    > Przegladalem strony ZUS i wyszlo mi ze stopa na wypadkowe w tym roku
    > wyniesie w moim przypadku 1,62 (czy nie zmieni sie) ale czy napewno?

    Nie - w tym roku 1,93 %

    Z.K.

  • 3. Data: 2003-02-05 08:13:31
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    > >
    > Nie - w tym roku 1,93 %

    Ale czy to jest dla tych zatrudniaja do 9 osob

  • 4. Data: 2003-02-05 08:29:37
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy to jest dla tych zatrudniaja do 9 osob
    Tak
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-05 08:29:56
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Zygmunt Kałuża":

    | Nie - w tym roku 1,93 %

    Tzn. że ta strona:

    http://www.pit.pl/pages/300.php

    wprowadza w blad, podaja 20,37 zl (czyli 1,62% od podstawy 1257,49)??

    nijou

  • 6. Data: 2003-02-05 08:31:52
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    > Ale czy to jest dla tych zatrudniaja do 9 osob

    "Dla płatnika składek zgłaszającego do ubezpieczenia wypadkowego nie więcej
    niż 9 ubezpieczonych (obliczonych według przedstawionych wyżej zasad
    wyliczania) stopa procentowa składki na ubezpieczenie wypadkowe wynosi 50%
    najwyższej stopy procentowej składek ustalonej na dany rok składkowy dla
    grup działalności*, co oznacza, że na okres od 1 stycznia 2003 r. do 31
    marca 2004 r. wynosi ona 1,93% podstawy jej wymiaru."

    http://www.zus.pl/ref_99/porad12/porad12.htm

  • 7. Data: 2003-02-05 08:45:59
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Zeby bylo smieszniej, to z tego co zrozumialem wypadkowe oblicza sie na
    podstawie wlasnego numeru EKD (przypisanie do tzw. grupy ryzyka):

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2003.008.
    053001300&format=web
    more3

    wyszlo mi, ze za styczen zaplacilem 1,62%, a powinienem 1,20%.

    Dobrze mysle? Dodam ze jestem jednoosobowa DG.

    nijou

  • 8. Data: 2003-02-05 08:59:35
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
> [...]
    > more3
    >
    > wyszlo mi, ze za styczen zaplacilem 1,62%, a powinienem 1,20%.
    >
    > Dobrze mysle? Dodam ze jestem jednoosobowa DG.

    -------------------
    Nie wiem ale coś mieszasz składka dla firm mających do 9 ubezpieczonych jest
    ustalona na 50% najwyższego czyli 1,93 % i nic do tego nie ma EKD .Firmy
    mające wiecej niz 9 osób ubezpieczonych ustają składkę przy uwzględnieniu
    EKD.
    Wiola

  • 9. Data: 2003-02-05 09:08:10
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Wiola Pikorska":

> [...]
    .Firmy
    | mające wiecej niz 9 osób ubezpieczonych ustają składkę przy

    Aha. No to czas na zlozenie korekty i doplacenie im tych 4 PLN... ugh.

    nijou

  • 10. Data: 2003-02-05 21:25:30
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od nijou -----###
    > Tzn. że ta strona:
    >
    > http://www.pit.pl/pages/300.php
    >
    > wprowadza w blad, podaja 20,37 zl (czyli 1,62% od podstawy 1257,49)??

    tak - powyższa strona wprowadza w błąd - przenieś się na adresy z mojej
    stopki ;-)

    BTW: jeśli już to powyżej 9 osób ustalają na podstawie PKD a nie EKD...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...