  • 1. Data: 2003-10-11 03:31:17
    Temat: Chcialbym odstapic swoje udzialy w sp. z o.o. - jak zrobic
    Od: "Vanadoo" <v...@o...pl>

    Chcialbym odstapic swoje udzialy w sp. z o.o. - jak zrobic
    to najmiejszym kosztem i jakie koszty czekaja mnie oraz
    nabywce udzialow.
    W jakie formie najkorzystniej jest oddac udzialy (zakladajac, ze
    chce zrobic komus prezent)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-13 13:07:49
    Od: "Vanadoo" <v...@o...pl>

    Ej!... kochani nikt mi nie pomoze?

    Pzdrw

  • 3. Data: 2003-10-14 00:00:43
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 13 października 2003 o godzinie (15:07:49) napisano:
    V> Ej!... kochani nikt mi nie pomoze?

    V> Pzdrw

    1. Najoczywistsza jest darowizna. Ale ciezko mowic o kosztach, skoro
    nie podales zadnych konkretow co do udzialow i osoby, ktorej chcesz
    przekazac udzialy.

    2. A moze wystarczy umowa o zarzadzanie udzialami? Zarzadzajacy bedzie
    mogl sobie glosowac, brac udzial w zgromadzeniach wspolnikow, itp.
    Koszt od strony podatkow jest zerowy :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl