    From: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[2]: czekam na nadplate...
    Date: 16 Oct 2002 01:57:15 +0200

    Witam.

    Dnia 15 października 2002 o godzinie (23:06:34) napisano:

    B> 3 miesiące od złożenia zeznania - jeżeli dzwoniłaś to jak się tłumaczyli???
    B> Masz potwierdzenie że złożyłaś?

    Jezeli masz potwierdzenie zlozenia w terminie, wynika z deklaracji
    nadplata, a telefony nie skutkuja, to napisz pismo (oczywiscie
    poleconym!) o zwrot razem z odsetkami. Napisz skarge na bezczynnosc
    US, zazadaj wyjasnien na pismie, postrasz Izba Skarbowa, domagaj sie
    postepowania dyscyplinarnego wobec pracownikow odpowiedzialnych za
    sytaucje. To czesto dziala, tym bardziej, ze taka skarga musi przejsc
    cala oficjalna procedure postepowania wenatrz US, w ktorej KTOS Z
    URZEDNIKOW musi wziasc odpowiedzialnosc.
    Jesli sie zdecydujesz tak zrobic, napisz czy sie powiodlo.

    P.S. Wlasciwie trzeba tez dolaczyc znaczek za 5 zl, ale czasem da sie
    i bez znaczka. Testowalem :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl