    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 2 kraje a podatek
    Date: Tue, 14 Feb 2012 11:24:45 -0600

    On 2/14/2012 11:03 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Fakt, zapomniałem że są 2 wersje, skoro już rzuciłem okiem to
    > dorzucę że w art.27.8 i (osobno) .9
    > Thx.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ciut powyzej dorzuciałem całą ustawę, jak się juz nikomu nie chciało
    pofatygować.

    Czytanie tej ustawy w jednym umawiającym się państwie na temat drugiego
    umawiającego się państwa jadąc pociągiem tego umawijącego się państwa po
    torach drugiego państwa jest lepszym treningiem dla mózgu niż roczny
    kurs ćwiczenia pamięci.

    Niemcy są w grupie "wyłączenia z progresją", czyli nie płacimy podatku w
    wielkim skrócie.