  • Data: 2002-11-14 01:20:36
    Temat: Re[2]: spóźniona deklaracja a odliczenie
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 1 listopada 2002 o godzinie (15:50:15) napisano:

    SM> Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomo?ci

    Nie chcial bym wchodzic miedzy wodke i zakaske :), ale ostatecznie
    merytorycznej odpowiedzi na watpliwosci Maddy nie bylo. A sprawa jest
    ciekawa.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    "Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle
    myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle
    samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski