    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 2 telefony kom. na abonament a 1 osobowa DG
    Date: 7 Oct 2007 12:35:30 +0200

    > a ja mam dwa telefonu jeden w samochodzie drugi nosze przy sobie, telefon w
    > samochodzie jest wbudowanym fabrycznie zestawem glosnomowiacym,
    > do tej pory narazony bylem na mandaty za rozmowy przez komorke w samochodzie
    > a jak chcialem przestrzegac przepisy, wszelkie telefony ktorych odbieram
    > bardzo duzo w ciagu dnia, mnie poprostu spowalnialy musialems sie zatrzymac
    > i odbyc np 20 minutowa rozmowe co powodowalo ze spoznialem sie na spotkanie,
    > tracilem klinetow itp itd, dlatego uwazam ze drugi telefon w aucie
> [...]
    Od kilku lat używam osobiście trzech, ( po jednym z każdej sieci ) z
    przekierowaniem na jeden. A przyczyna jest prosta jak konstrukcja cepa. Nie w
    każdym miejscu jest zadowalajacy zasięk każdej sieci. Jak dotychczas nikt się
    nie czepiał. Może dlatego że w trakcie ostatniej wizyty pań z US jedna z nich
    za Chiny nie mogła pogadać z miejsca wykonywania kontroli ? Akurat w tym
    miejscu nie było zasięgu Plusa a ona miała telefon właśnie z tej sieci. Musiała
    by wyjść na środek parkingu ( a było dość zimno i mokro )

    pozdrawiam.

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji