  • 1. Data: 2003-04-14 16:39:25
    Temat: 2giego maja
    Od: Marzena <r...@2...pl>

    Witam!
    Czy ktoś mnie może poinformować jak to jest z tym 2 maja?
    Podobno jest jakiś przepis prawny, gdy Święto a co za tym idzie dzień
    wolny od pracy przypada na sobotę (nie niedzielę) to pracodawca ma
    obowiązek "zwrócić " ten dzień w tygodniu...
    Czy ktoś ma może jakieś wiadomości na ten temat albo może mnie odesłać
    do jakiegoś artykułu...
    dziękuję za pomoc
    Marzena

  • 2. Data: 2003-04-14 17:14:28
    Temat: Re: 2giego maja
    Od: c...@r...com (ChrisS)

  • 3. Data: 2003-04-14 17:24:56
    Od: Marzena <r...@2...pl>

    Dziękuję serdecznie.
    Czy to dotyczy również nauczycieli :))
    Nad nami stoi Karta Nauczyciela a nie wiem co ważniejsze: Orzeczenie
    Sądu Najwyższego czy Karta Nauczyciela???(oczywiście z punktu widzenia
    nauczyciela)

  • 4. Data: 2003-04-14 17:45:33
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    > Nad nami stoi Karta Nauczyciela a nie wiem co ważniejsze: Orzeczenie
    > Sądu Najwyższego czy Karta Nauczyciela???(oczywiście z punktu widzenia

    Stawiam na Kartę Nauczyciela :-) . A poważnie, to nigdy nawet nie próbowałem
    zgłębić tajników rozliczania czasu pracy nauczycieli.

    ChrisS

  • 5. Data: 2003-04-14 18:21:35
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Proponuje zostać przy Karcie Nauczyciela. Bo tak mało godzin pracy jak
    wynika z Karty to nikt nie ma. No może tylko radca prawny (podobno mniej)
    No cóż chociaż wybrać się nie da czy karta czy nie...
    PawełJ