  • Data: 2003-06-20 16:45:12
    Temat: Re[3]: Odp: Kiedy możnaprzyjmować faktury?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 20 czerwca 2003 o godzinie (09:13:32) napisano:
    GSn> On Fri, 20 Jun 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    GSn> [...]

    GSn> Tak z ciekawości - f-ry zakupowe również "badał" ?
    GSn> Posłużysz do odsyłania przyszłych chętnych do uznawania
    GSn> za początek DG pierwszej sprzedaży ;)

    Niestety nie, poniewaz nie mialem fakur sprzedazy z miesiaca
    rozpoczecia dzialalnosci. Mialem za to umowy oraz faktury kosztowe, co
    zostalo uznane za rozpoczecie dzialalnosci. Tak wiec "jestem dowodem",
    ze datą rozpoczecia dzialalnosci nie jest pierwsza sprzedaz.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl